Powered By Blogger

Rabu, 24 Ogos 2011

hari yg aku rase~ sangat bersalah..

assalamulaikum.. hari ni.. kat sekolah bnyak sangat saye buat salah..

anatare nye.. saye telah membuatkan seseorang cikgu nie.. risau plus dgn marah.. sebab ape.. sebab saye

cakap kat cikgu nie..

fara : cikgu! saye dah jumpe blog cikgu!
cikgu : aik! (dalam keadaan agak terencat) agak kelakar..











cube baygkan bertape terkejutnye cikgu ni..





n.. korang nak tau nape cikgu nie terkejut n nak marah.. cauze.. kat blog die nie.. ade gambar die

n..awex die.. siap ade dinner.. peluk2.. isss.. tulah yg membuatkan die marah n terkejut.. hurm.. rase

bersalah sikit.. (sebenar nye ade lagi..)

hah! mase nak tanye gan cikgu tu.. (macam nie dialog die)

fara : cikgu saye dah jumpe blog cikgu.. armm.. ummm.. (terkelu tengok muke cikgu macm nie..)

                                            *garangkan..

cikgu : (tetibe potong cakap armm ummm.. aku)  klau awk tau.. ape warne blog saye..

fara : warne tu.. tak pasti.. tapi header cikgu.. cikgu letak gmbr cikgu pkai baju itam gan oren kan.. :)

cikgu : tanpe mengate sesuatu.. dengan muke agak macm gmbar kucing tu.. pon bla..

ceh2.. *sebenarnye aku yg bla.. segan nk bg tau.. cikgu pompuan yg ade dalam blog cikgu tu.. sape?..

ahahhaa..

n satu lagi.. aku tengok syuhadah kawan aku nie..  beria2 sangat gan cikgu nie..

hurmm.. tak tau lah.. katenye.. die suke cikgu adiee.. tapi cikgu nie.. lagi beria2 larh.. ape2 pon ok la..

k lah.. cakap dah meleweng2 dah..

*nak dok layan fb jap.. hehe..

1 ulasan: