Powered By Blogger

Jumaat, 16 September 2011

Alim's Si Pembunuh! N Benda yg Tk Disngka!

Assalamulaikum..
enrty kali nie agak eheeeheehe.. nie semua berkisahkn tentg alim (classmate kitorg) ..
tepat pade hari Khamis iaitu semlam.. pade 12.20 tgh.. mase sejarah.. macm biase kitorg kat kelas pastinye.. tk kan fokus kat subjek yg paling membosankan! so.. ape lagi... main2 la.. ehehe.. si alim nie.. entah mengape.. bagai budak terencat menagkap seekor cicak die kelas kami.. dan mengikat cicak itu dgn benang.. ahaha! pembunuh ! die membunuh cicak itu dgn kejam! mule2 die letak kat plastecine. die golek2 kan cicak tu kat plastecine.. n than die ikat pulak.. issshh2.. kejam sungguh!



*arwah.. dah cicak nie.. :'(


Benda Yg Tk Disangka!
huh.. malm tadi.. berkenaan dgn solat hajat kat sekolah la.. lepas abis solat hajat.. time nk kluar surau.. adah pon ade sekali.. tibe2 aku nmpak cikgu Kalip ngan bapak aku bertepuk2 bahu.. entah kenape tah.. pastu bapak aku terperasan aku.. n .. terus bapak aku cakap kat cikgu Kalip..
My Bapak : nie la anak dare aku..
Cikgu Kalip : Owh.. nie .. anaknye si Ros (panggilan bagi bapak aku).. Ehh.. nape tk cite kat aku..
Aku : (hanye boleh tersenyum terkejut)



*di kire terkejut la..kan???

smbung dialog :~
My Bapak : nie la.. sepupu ayah..
Cikgu Kalip : hah! nie la Pak Ngah Kalip kau.. tau tk??
Aku : ehehe.. jer la..

tak sngke larh weii~ huh.. ok la.. nk tamatkn entry.. huh.. sorry..


                                          n.. have a nice day yeah..

mak ayah tak bawak g jalan?? huh.. cuti 3 ari nie... jom cuci mate tengok gmbr kat bawah nie..



                                              *huh.. bestkn kalau dapt g sini?? :)


                                                                        peace!



1 ulasan: