Khamis, 13 Oktober 2011

kerja amal selepas PMR #2

Assalamualaikum..
Hari nie merupakn hari kedua kami membantu cikgu Rohana untuk menceriakn makmal sains..untuk pertandingan makmal sains terceria.. seperti biasalah kami akan mewarnakn kembali lukisan2 didinding yg kian pudar..
haha...rasenye dari jam 8 pagi kami mulakan... dan jam 10.45 pgi kami berehat... lepas tu.. kembali mewarna...
tak lame kemudian.. si Syarur n anak Johan pon datang.. diorg tampal2 huruf kat dinding kot~ tak pasti.. ahaha..
bile dah siap keje kami. kami pon tolong Ayun n Pikah untuk label2kn gambar yg gunekn plastecine smbil potpet2 n gosip2 pasal si Anak dare A.K.A syarur.. ahaha..

tetibe si anak johan minta tolong.. die suruh amekkn water colour wrne hijau.. so.. aku amekn.. mase nak pastikn water colour tu wrne hijau, mase bukk penutup botol tu..

splasshh! colour tu tumpah kat kain n tudung sekolah aku.. ade ker patot si anak johan nie ketawekn aku.. ishh! buat soowgan jer! ahahaha..

n than.. aku g kat Nalisa untuk tolong2 .. huh.. kene tolong warnekn lukisan yg budak2 nie lukis..
tak lame kemudian.. langgau datg..
nak tau ape yg saye maksudkn langgau tu?? hah! ape lagi kalau bukn budak2 kelas kitorg yg menyibuk tk buat keje la! isshhh3...

n than kitorang kemas... sebab cikgu Rohana ade kelas.. n.. kitorang g ke dewan.. membosankn diri masing..



                                                                          boring jer..
 okey la..
bye!

:)


2 ulasan:

  1. alhamdulilah..carik pahala kat smksr sblm kluar.. :P

    BalasPadam
  2. keluar le sangat ek Adah...tan tah stay jek kat sini nanti..Oh yek fara...eje langau tu salah..bukan langgau..tu macam langgar dlm loghat org melako jekk..heii..camne nak spm ni nanti..pmr dah abihh dah...kihkihkih..just kidding..:)

    BalasPadam